Natt/trött

hej nattugglor! jag har haft en mysig lördag. Först så åkte jag och Joakim till stan med mamma och åt på restaurang (Texas Longhorn), det var jätte mysigt. Sen skjutsa mamma mig till tungelsta eftersom att mitt tåg gick efter en timme så träffade jag Jennifer och Robbin en stund. Sedan åkte jag hem med sju tåget och precis när jag kom innanför dörren ringer lilla söta Nathalie och frågar om jag ska komma ut, då skyndar jag mig ner till halv åtta tåget igen?! =O
Så gick vi ilf till Bobby och lyssna lite på musik. Vid 20 i elva kom Kina dit, då drog dom och hämta John John på andra sidan stan typ, hehe. Så jag och Nathalie satte oss vid datan o tittade på bilder såklart på Chris Brown och så har vi förresten hittat en ny idol (CB ligger alltid ettta) Andre Merritt, har aldrig hört sån djup och skön röst, helt sinnessjukt. Så jag och Natta satt med gåshud och tårar i ögonen och prata om dom två, inte ovanligt det är liksom typiskt oss. Jag tog tolv tåget hem sen och Joakim har Tommy och Fredrik (kusin) här, och dom sitter och spelar som tre fucking nördar, inget ovanligt. alla är snart över 18 och dom är värsta spel nördarna, hehe. Men nu ska jag sova, det är ju en dag i morgon också. Jag måste tyvär gå upp 10 för vi ska åka kolla på gården ännu en gång, men det ska bli kul. Senare på kvällen ska jag med Nathalie sola, vi är bruna men inte tillräckligt.

Sov sött önskar söta Anso(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0