No time

Jag har inte suttit vid datan sen typ lördag så jag har inte kunnat skriva, men förlåt nu ska jag skriva som jag gjorde förut, iallafall försöka. Det är ju liksom lov så jag är för det mesta upptagen med kompisar eller sover borta, så blir det. Men ni ska få veta vad jag gjort dessa dagar som jag inte skrivit. Lördags var jag med Kim hemma i Enskede, vi kollade på Melodifestivalen, fast egentligen bara för att EMD var med och såklart gick dom vidare. Efter de så åkte vi in till stan till medborgarplatsen på fest där Jasmine var. Det var roligt och alla var riktigt trevliga. Här är lite bilder från kvällen
     

Sedan var det söndag och då åkte jag och Kim hem till landet och Björne, Jasmine, Robbin och Kim skulle komma till mig senare så jag hann duscha och fixa mig lite. Vid fem kom alla förutom Kim. Vi åkte och handlade i Tungelsta lite mat och chips, och vid tåget hem möte vi upp Kim. Hemma gjorde vi egna hamburgare och det blev riktigt gott, sen gjorde jag och Kim kladdkladdkaka, den var riktigt kladdig fast jättegod. Lite senare på kvällen satt vi i vardagsrummet och hade skiiit tråkigt, så Björne och Robbin drog ut och lekte i snön och jag, Jasmine och Kim stannade inne en stund sen gick vi ut. Jag blev nerslängd i slänten på tomten av Björne sen råkade han kasta snö i mitt ansikte så jag kvävdes, läskigt som f*n. Vid 11 gick Kim hem och vi drog in. Vi satte oss framför tv:n med chips och ostbågar, vi glömde köpa läsk så vi drack saft och det var lika gott. Har tyvär inga bilder från den här kvällen.

På måndagen åkte jag och Jasmine hem till henne och tog det lugnt, även så gjorde vi lite  mat. Efter ett tag kom lilla Kim dit också. Hon tog resten av maten eftersom att hon inte hade ätit. Sen var det full fart framför spegeln. Vi fixade oss i typ 2 timmar kanske, sen rörde vi oss mot slussen och träffade två killar, vi var där i ungefär 10 minuter sen åkte vi till Karlaplan, till jasmines kompisar och det var bara killar men vi hade skit kul.
           Här hade ni några bilder från måndags.

Igår var jag hemma och på kvällen drog jag till gården (fritidsgård) i tungelsta. Som vanligt tråkigt men jag åkte hem klockan 10 och kollade på Oscarsgalan 2009, brukar inte kolla på sånt men det var bra. Gick och lade mig vid 12 tiden fast innan jag somnade så smsade jag med Robbin i en halv timme. Idag, onsdag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Har ni något bra förslag? Jag vill göra något kul. Båda igår och idag är jag på värsta fest humöret, så om ni vet någon rolig fest så kan ni ju säga till.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0