Nyfärgad

Idga kom jag hem lite sent, men det har varit en hård dag, hehe eller inte. Efter skolan åkte jag upp till Västerhaninge och solade med min syster, sedan kom mamma och då tog vi en fika på Paus  mmmhmmm så gott. Efter det åkte ´jag och Helena hem till henne och färgade håret på henne och mig=) JAG tycker det blev skillnad men ingen annan=( hehe, men nu är "fläckarna" ja hade borta ilf. Efter det åkte jag till gården eftersom att Duggin och Nicke ville att jag skulle komma, det var ju inte världens roligaste där men jag hade kul med mina kompisar, som ALLTID ska mobba mig.
Men nu ska jag plugga vidare på några glosor vi har till i morgon och sen ska jag soooova, gud så skönt.

Hejsvejs // Anso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0