Sooooool

Det är sånt underbart väder ute nu, har vart hela dagen men det kom en grå himmel ett dag men nu är det sol och blå himmel, tyvär 3 minus grader men jag är inte ju inte direkt. Jag håller faktiskt på att städa och packa lite här hemma. Jag packade ner lite dukar,handdukar och lite sånt ur garderoben och nu håller jag på att skura och skrubba badrummet på övervåningen. Vid 1-2 tiden åkte vi till Rosenhill och fikade, åt räkmacka med varm choklad, det var jättegott. Nu ska jag fortsätta att skrubba taket i badrummet, hehe. Asså nu kanske alla undrar varför jag gör detta på Alla hjärtans dag, det är för att nu på dagen har jag inget planerat så då hjälpte jag till hemma och det har faktiskt varit väldigt skönt. Men ikväll ska jag ut och ha kul=) Fira AHD med kompisar.
  
Glad alla hjärtans dag från:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0