Suck

Jag hatar den här dagen, jag har varit då ledsen och deppig, fast jag vet inte varför?! Eller jag har en känsla på vad det kan vara men jag tänker inte säga, för jag kan inte förklara hur jag känner och varför typ. Skit samma, hoppas det blir mycket bättre i morgon... Alla ser mig alltid glad och sprallig och såfort jag är nere märker alla det, jag kan också vara ledsen, även fast det kan vara svårt att tro det men ändå=( Men just nu är jag så jävla trött, jag orkar inte göra någonting, (ffr deppig) Så ikväll går jag och lägger mig tidigt så jag är pigg i morgon, ska ju ha ett nationellt prov på tre timmar, gaaah... Det ända som gäller nu är att ta det lugnt och sova länge för jag vill inte sova under provet. Ajuste, vi får ha godis och sånt shit så jag måste hinna handla i morgon. Det lär väl bli vatten och lösgodis, jag har bara 20 kronor förresten så det bli bara något jag blir pigg av. Kaffe kan man ju ta med sig hemifrån, eller? Aja, just nu så sitter jag och nördar framför teven, jag spelar Call of Duty 4, för alla som inte vet vad det är, det är ett krigsspel. Det är kul men Bad company är roligare, också ett krigsspel, hehe... Men jag gillar sånna spel och vissa filmer=) Kan ju säga att jag är lite mer som en pojkflicka än flicka, hehe. Skriver nog bara de här inlägget för ikväll, kanske ändrar min header, bror på om jag hittar några fina bilder on me... Håll tummarna på mig i morgon, jag måste liksom klara provet...Här får ni en  Dagens:

Dagens låt: P.S I love you låten
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: Inget
Dagens klädsel: Stövletter, leggings, grå midjekjol, vitt linne utan band och en svart kofta
Dagens händelse: Niklas skrek på vår engelska lärare
Dagens planer: Soooova
Dagens vill ha: léende läppar
Dagens saknad: Livsglädje
Dagens drog: Depp
Dagens finaste: Mina kompisar<3<3
Dagens måste: ha pengar
Dagens dricka: Mjölk
Dagens köp: Fattig
Dagens skönaste: Sängen
Dagens mat: Köttgryta
Dagens kärlek: Ingen=/
Dagens sämsta: Mitt humör
Dagens mående: Dåååligt

Hur mår ni då? bättre än mig hoppas jag.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0