Tjejmiddag

Nu har jag kommit hem från tjejmiddagen. Jag hade jätte trevligt och skrattade som vanligt. Det var jag, Nathalie, Carro, Madde, Ellie, Jennifer och Amanda. Vi åt Tacos och alla drack cider coh vin förutom fattiglapparna Anso, Nathalie och Carolina, hehe. Vid 11 gick vi till bussen och skulle på fest men jag skulle hem med 12 tåget så jag, nathalie och Madde klev på tåget och träffade några kompisar. Det roligaste på hela kvällen var fan på tåget asså. Jag fick skratt anfall och gjorde massa sjuka saker och skrattade som faasen. Max och Jacop satt och skratta åt mig. I tungelsta dissade dom mig för jag skulle fortsätta till öde Hemfosa och på tåget satte sig en fyll gubbe bredvid mig och typ pratade med mig så jag typ ringde min bror. Men nu är jag hemma och ska snart sova. Ajuste, jag har packat allt jag ska ha med mig i morgon, det blev en liten/stor resväska med kläder, smycken, plattång en massa saker plus en stor väska med smink och skor. Nu måste jag nog gå och sova, ska bara vara inne en stund till men det blir inga fler inlägg för ikväll.

Sov gott och dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0