Glassigt

Gaaah, så underbart väder det är ute, helt otroligt fantastiskt. När jag tittar ut tänker jag att det är typ 20 grader ute PLUS, och när man tittar på temperatur mätaren så står det 5 grader, det liksom fattar 15, fast helst så vill jag ha 35 grader varmt, sol, vatten och en iskaffe  xD Jag funderar faktiskt på att gå ut, eller nej jag kommer inte göra det men jag vill, jag tänker inte sitta framför datorn när detta väder finns. Jag kan sitta i vardagsrummet med sol iögonen och plugga, hehe. Bra ide. Men ilf, min blogg är ju inte alls känd eller världens roligaste, och jag har alltid haft typ 0 besökare, men nu börjar det höja, ilf omkring 10-17 besökare varje dag, men igår så hade jag 21, haha fett stolt, nej skojja men jag känner att det är alltid en början=)...  Nu ska jag göra två mackor och sätta mig i solen o plugga=) Ajuste ni skulle få dagens outfit, här är den.



Det blev inga mackor, det blev detta;

 Faan vad gott

Puss solstrålar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0