VG

VG VG VG VG! haha vi hade bip-test på gympan idag, man springar sakna och sen snabbare o snabbare på olika nivåer typ, men jag fick VG, grattis Anso... Vg är 6 nivåer och på varje nivå springer man typ 5-6 gånger fram och tillbaka. Efter skolan gick jag o Nathalie hem till Melon och drack kaffe, inklusive lite skratt också. Vi planerade min födelsedag som är ungefär om 1 månad, 4 mars. Det är en onsdag och vi har idrottsdag men jag, Kim, Melon och Nathalie ska "rida" då=P det blir tårta, lunch och presenter då, den på fredagen och lördagen blir det inge sova bara party, hehe. För dom som inte vet så fyller jag 16 år, egentligen inge speciellt men för mig är det det för det blir två år närmare 18=D Men nu måste jag plugga, ska skriva en uppsats från syslöjden, jag ska ju såklart skriva om det välkända märket Dior / Christian Dior. Sen ska vi åka typ 500 meter till pappas tjejs son och fika=) Ha en superbra kväll gott folk


Kisses Ansuuu  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0