FelFelFel

Det är något fel med min data, jag kan inte lägga ut några bilder, skit tråkigt. Men ja får försöka tills dete går.
Imorgon hade jag tänkt gå till skolan, men vi får se hur jag mår i morgon, men jag ser fram emot det. Jag tänker mest på vad jag ska ha på mig och hur jag ska ha håret, och om jag ska ha något smink, hehe. Men Jag tittar på en riktigt bra film just nu, reklam nu, men efter den tänkte jag sova eftersom att jag ska gå upp 6 i morgon och göra mig i ordning. Jag kommer nog välja kläder idag så jag kan ta det lugnt i morgon och sminka mig o platta håret i lugn och ro.
Men denna uppdatering blir nog den sista för i dag för jag går och lägger mig på en gång efter filmen annars blir det så sent så god natt och sov gott

 //A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0