Ajjjjjj

Jag har jätte ont i magen, känns som jag inte kan stå upp.
Men man få väl lida ibland, har ju haft ont i magen sen jag åkte till skolan. Men jag har iallafall solat, själv tyvär men det spelar inte så stor roll. Jag kan ju säga att inget roligt har hänt idag, har mest gått runt och varit lite små sur på en sak men det vill jag inte ta upp, men på lunchen gick jag, Kim, Natta, Alex och Melon ner till Sassa's och åt chicken bits och det var riktigt gott. Efter skolan gjorde jag klart omproven och jag tror det gick bra, kändes så hehe. Egentligen ska jag ju vara hos mamma nu men jag kände idag igen att jag ville sova hos pappa, man måste följa sin magkänsla. 
Just nu har jag inge roligt att skriva för det har varit en tråkig dag så jag skriver väl ett god natt inlägg.

Anso

 glöm inte Denises blogg; http://RIPdenise.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0