Big day

Asså jag hatar Tungelsta skola, speciellt lärarna. Jag och Kim trodde man fick ha miniräknare på vårat prov vi hade, så vi hade det... men idag kommer våran lärare och säger att vi ska göra omprov och jag lacka ur asså, blev så sur eftersom att det liksom kändes bra, men vi behövde inte göra omprov för läraren hade pratat med Kims mami. haha vilken j*vla dag. efter skolan så drog jag och Kim till stan. Vi gick i alla möjliga affärer men hittade inget. Lite senare hitta Kim lite kläder, och jag som skulle ha ett par skor hitta inga förens vi kom till H&M, där hitta jag världens finaste skor, men som den otur bara jag har så fanns det inte i min storlek (skit sur).. Så vi fortsatte att leta. Tillslut gick vi till Sko punkten och där hitta jag mina skor (skit glad) hehh. Det är ett par svarta stövletter med band runt. Kim hittade dom och jag köpte dom, haha.  Vi bestämde oss för att ta 19 över 6 tåget men innan gick vi till donken o köpte lite mat, det var jätte jätte gott.
När vi satt på tåget så kunde jag bara inte sluta skratta, hade kul hela vägen hem. På tåget från VH till Nynäs satt en gubbe och prata för sig själv och det var så jäkla kul, fyfan vad vi garvade.
Nu måste jag plugga (boring)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0