Chris Brown!

asså förlåt för att jag inte skrev i går och idag men jag har inte haft något internet, men nu har ja de så vart ska jag börja.

Igår var den lyckligaste dagen i mitt liv, helt underbar.
Jag fixade mig hemma tyvär ensam men sen tog jag, alex och kim tåget tillsammans o mötte natta i tungelsta så åkte vi bil in till Globen, sedan gick vi till Hovet och fyfan vilka köer det var asså, men i den kön vi stod i gick det väldigt fort. Men när vi stod i kön så gick det några killar förbi och Kim sa typ; där är den killen som fixa in oss till Leona Lewis (stavning?) och då sa ja; där är Matias från E.M.D och sen skrek jag och Kim samtidigt; där är Danny och jag börja gråta som aldrig förr asså, jag blev så himla glad för jag älskar den människan så mycket, men vi stod där en stund och typ skrek o alla verkligen alla kolla på oss som om vi vore dumma i huvudet, men så sa vi till varandra om vi skulle springa efter så jag och Kim gjorde det, men tror ni inte att dom hade sprungit där ifrån då, och jag blev så ledsen för jag ville verkligen träffa honom så jag gick runt och sa att jag hata mig själv och att jag var dum i huvudet för att jag inte hade gått fram till honom tidigare. Men sen var vi tvungna att gå in så vi gick till våra platser eller först prata vi med några vakter och fråga om dom kunde fixa så vi fick tröffa CB men det gick tyvär inte (tråkigt) Men sen började vi prata med en cool kille och fråga om han kände CB, och turen som vi hade så sa han att han har känt honom i 3 år (najjs) så vi fråga om han kunde fixa så vi fick träffa honom, och han skulle försöka fixa  så vi fick dansa på scen med Chris Brown, efter ett tag kom han tillbaka och sa att vi skulle stanna här för vi skulle få gå upp på scen (skrek av glädje).. efter ungefär tre låtar gick vi upp tillsammans med 10 andra tjejer, där stod vi på scen en meter bakom CB, det var helt sjukt. Jag trodde verkligen inte att jag skule ha en sån tur. Vi stod där typ 3 minuter, sen gick vi ner till våra platser igen. Under hela konserten grät jag ingenting, men sista låten han sjöng var min favorit och det var ju såklart "Forever" och då kom tårarna i floder, jag kunde inte sluta gråta tills vi gick ut, hehe. Men nu är det roliga slut och nu sitter jag bara och tänker på hur underbar han är, hans leende slår allt, hans röst var helt underbar. OCH han är mycket snyggare i verkligheten än på bilder. Här kommer lite bilder, men man ser inte så bra (synd)
   världens finaste kille, CB

Jag har bilder från min kamera också men jag måste hitta sladden till datan, så jag kan lägga in dom. Jag ska verkligen helt klart gå nästa gång han kommer, han är allt jag vill ha.

Puss Chris Browns tjej, hehe

Kommentarer
Postat av: rebuc

he's my man, just mine.

2009-01-28 @ 22:43:35
Postat av: Anso

Jo jo, tro det du..

Hahah han vill bara ha mig

2009-01-31 @ 11:58:45
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0