god morgon

Vaknade halv ett idag (inte kul) hatar att sova så lnge för då kan ja inte sova ikväll. Men igår så var jag hemma vid ungefär halv-kvart i 8 och sen ringde lilla söta Nathalie och fråga om jag ville åka bil med dom, så jag fixa mig sen kom dom och hämta mig. Vi åkte till Vidja och hämta Bobbys mamma och skjutsa hem henne sen drog vi till Tungelsta och hämta Frippe. Då drog vi till Donken men på vägen mötte vi Timmie, Måby och några till som hängde på till Donken. Vi kom dit halv 12 och åt och Bobby skämde ut sig så det inte finns asså, han åt en hamburgare och grisa runt den runt hela käften sen tog han hamburgaren i handen och gick fram till kassan och köpte en till, hahah. Hon som stod i kassan våga kappt titta på honom, haha..  men sen drog vi till Tungelsta och körde kurragömma med bilarna, det var så jävla kul, har inte haft så kul sen nyår. Vi körde ett tag men sen vid halv två drog jag hem och sooooooov (skönt) .... Nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik, väntar på att Nathalie ska ringa för vi ska göra något kul ikväll. Kanske bilkurragömma hahh.

Anso


 hitta en bild, för tre år sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0