Hejs

Då var det söndag då, ganska tråkigt faktiskt. Men ja kan ju berätta om min misslyckade lördag. Jag var med Kim och vi drog till stan för att se på bio, men det fanns inga platser kvar så vi gick till Donken och åt lite, sen träffa vi lite kompisar. Vi tog halv 12 tåget hem och kom hem 12, till Kim och såg på filmen Twilight. Den var riktigt bra men ja såg aldrig slutet för vi blev sååå trötta, hehe.
Pappa ringde och väkte mig vid halv 11 i morse och fråga om jag skulle med och kolla på en gård som är till salu, så jag följde med och den gården var super bra, den vill jag ha haha.
Ikväll kommer jag bara vara hemma och ta det lugnt, superduper trött verkligen.

Kiss Kiss Anso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0