morgon kaffe

God morgon sötnosar.
Jag har precis klätt på mig och fixat håret, inte något speciellt men det blev jeans leggings och en t-shirt och såklart något jag absolut inte tar av mig, Chris Brown halsbandet... Men nu ska jag äta frukost fast idag blir det inge morgon kaffe=( jag har typ blivit beroende av kaffe, dom säger ju att man kan bli det, hehe... Skit samma. Idag åker jag inte till mamma för jag orkar inte, vill sova hos pappa, kanske gör det i morgon också. Stackars mamma, som inte får träffa sin käraste dotter, hehe. Ajuste glömde säga att vi börjar sent idag så jag fick sova en halvtimme längre men jag prata ju förut om mitt sömnproblem, igår somna jag ungefär halv 2. Fyfan vad jobbigt det är, bara ligga vaken och har 1000 tankar i hjärnan. Nej det måste verkligen ändras. Nu ska jag äta frukost, bye bye

PS.det fanns kaffe=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0