Morgonrubrik

God morgon, jag vaknade 45 minuter försent,  men jag kommer nog hinna med 8 tåget, eftersom att jag valde kläder igår slapp jag det problemet i dag. men idag har vi gymnastik ungefär sista lektionen så efter skolan ska jag åka och sola,  jag tror att Nathalie och Kim skulle med, men jag kommer ej ihåg, hehe. Guuud, vad trött jag är ikväll ska jag gå och lägga mig ditigt. Fast så sa jag igår med och då blev det halv 12, ikväll SKA jag gå och lägga mig senast 10, hehe.
Har ni hört R.Kelly - Slow wind? så jävla bra, och man vill verkligen dansa när man hör den, as skön=)
Aja, såhär på morgonen har man ju inte så mycket att skriva om så när jag kommer hem idag kan jag ju skriva om min solning, hehe. Nej men nu ska jag kanske äta frukost, fast jag lär väl sitta kvar framför datan.

Hugs / Ansfii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0