Nyårsafton

Jag hade verkligen världens bästa nyårsaftonen asså, eller jag kanske inte kan jämföra dom andra som jag bara har tillbringat med familjen, hahh. Men i alla fall så. Kvällen tillbringa jag med Natta, Bobby, Carro, Frippe och Persson. Vi var hos Bobby och fixa oss (jättekul) i typ två timmar, men vi är ju tjejer så=) Vid typ halv 10 gick vi upp till Pierre som hade fest och där var det typ 50 pers och jag kände kanske 15-20 stycken hehh. Men kvällen gick och vi hade jätte roligt och jag träffade även gamla kompisar som jag inte hade sett på flera år=) Klockan börja närma sig tolv och vi gick ner till tungelsta skolas fotbollsplan och sköt raketer (as vackert). Det bästa på hela kvällen var nog när Nathalie och Bobbu förlova sig och jag gav ringen till nathalie=) Jag blev jätte glad, dom med såklart=)...  När vi var klara där gick vi upp till Pierre igen och såklart blev det lika kul tills jag skulle hem. Min syster och hennes kille kom och hämta mig så åkte vi hem och sov, men innan jag och helena kom i våra riktiga sängar la vi oss i Lokes (hunden) säng (onyktra) och skratta som fan medans Norsken tog kort, Jag lägger in en bild om jag får tag på någon. Men sen var mitt nyårs firande slut (skit tråkigt) men det kommer ju snart ett nytt=) Nu är det ilf 2009 och det är snart SOMMAR igen, fyfan vad skönt.
Men nu måste jag sova, klockan är ju 00:43 (shiiiit)
Sov gott sötnosisar<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0