Patetiskt!!!

Jag har haft en vän som jag har älskat och som fanns vid min sida helatin, han var helt perfekt, men kunde lita på honom och han var underbar men nu är den vänskapen över (för gott), för när man uppför sig som skit och bara gör en massa dumma och idiotiska saker så mister man vänner.  Han blev så annorlunda och börja ljuga (inte bara för mig) och han gjorde saker som man inte kan ändra på och inte kunna förlåta, men jag förlät honom och han lovade en jävla massa saker då, men höll inte ett jävla piss, så vi blev ovänner igen, men efter ett tag så blev vi vänner för att ja inte kunde leva utan honom, men nu har det visat sig att jag måste göra det för han slutar inte att ljuga, bete sig som en fitta m.m. Fast jag vill inte vara vän med den patetiska misslyckade nollan, men ja ska visa lite av våran konversation vi hade alldeles nyss:    


Anso , säger
:

oj oj oj , de där kommer inte bli så bra charlie

-                 Chaaarrliie^ säger:

k

men... vad ska DU göra?

Anso , säger:

JAG ska inte göra någonting

-                 Chaaarrliie^ säger:

men..... ska?

Anso , säger:

var inte rädd, jag fixar det här
-                 Chaaarrliie^ säger:

sweet

det var bara lite roligt att veta vad du faktiskt tyckte om mig, när det ändå var axel som hade skrivit 

Anso , säger:

 okej, vad bra. Men allt är ju ganska sant liksom

-                 Chaaarrliie^ säger:

okej, men du skulle ju för fan bara skicka farsan på mig ( IGEN ) om jag faktiskt sa vad jag tyckte om dig

Anso , säger:

men säg vad du tycker om mig då, eller VÅGAR du inte??

-                 Chaaarrliie^ säger:

vågar och vågar?... känns bara onödigt att slösa tid på nån som dig.

Anso , säger:

hahah , du VÅGAR inte. för om du inte ville slösa någon tid på mig hade du inte BÖRJAT skriva.

                 Chaaarrliie^ säger:

måste DU andvända STORA ord IBLAND eller?

Anso , säger:

säg va du tycker om mig  då? eftersom att du vågar, för du verkar ju ha gott om tid

-                 Chaaarrliie^ säger:
nej jag har tyvärr inte gott om tid,

men det kan ju bli nån annan gång ! 

                                                                               

                                                                                                  THE END!

Nu ska ja berätta om nitt riktiga liv. idag så vaknade jag av att min syster ringde, vi pratade om att jag kanske har halsfluss (inte kul).. Men så gick jag upp och tog fram frukost och sen gick jag upp till pappa som jag nu tydligen har smittat, så nu har vi hela familjen sjuk, nej men nästan hahh. Vi gick upp och åt frukost sen satt vi och prata lite (mysigt). Vi tod fram kartan och titta hur man åker till Järna och hur man gör med tåget där i från och så. Men vi löste allt. Ni kanske vill veta varför vi satt och räkna ut de, det är för att vi kollar på en gård där och vi kanske ska köpa den, ifall vi får hehe. Jag hoppas vi får det för den är riktigt mycig och behövlig. men i sånnafall ska ja o joakim få hela övervåningen och få varsina gigantiska sovrum =D  Men vi ska kolla på det någon dag när mäklarna ringer sen får vi se, håll tummarna.

Jäkla dumma data, förlåt men min data har cp nu, den vill inte laddaner några bilder, jag skickar in bilder så snarast som möjligt.


sorry / Anso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0