pirrig

Nu sitter jag med tre böcker i famnen, SO, Svenska, NO och Engelska. Skit trist, men jag måste kunna sex ord till i morgon (inge svårt) men jobbigt. Till fredag har jag engelska glosor, SO läsa 426-441 och svara på frågor och sen har vi NO och där ska vi också läsa, trista skola... Tror vi inte har mer. Men anledningen till att jag tog med mig allt idag var för att på fredag ska vi ju på den efterlänktade Chris Brown konserten, länktar så enormt mycket, men ilf så ikväll ska jag plugga plugga o plugga, sen är jag typ död.
 Back to the posetiva, som alla vet är Chris i Stockholm på fredag och jag är så himla nervös och lite stressad eftersom att jag måste köpa ett par nya skor som jag ha på fredsag,  vette fan om jag har pengar till det eftersom att jag måste ha pengar till själva konserten. Men nu måste jag bara berätta en sak, jag hade tänkt att göra en ny blogg (kmr ha kvar denna) men jag kommer skriva om min bästavän Denise. Ni kommer förstå varför om ni läser den. Så jag hoppas ni läser den varje dag för den kommer vara speciell. Här  är en bild på vår ängel Denise<3<3



Anso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0