sjukligt sjuk

i Torsdags började vi skolan, eller inte jag för jag blev sjuk typ på natten (konstigt)... I början på jullovet var jag jätte sjuk, jag blev hes och ont i halsen, men till nyår så blev jag frisk och nu i torsdags så bara poff blev jag sjuk. så nu sitter jag hemma och det lär jag göra nästa vecka också för jag ska vara hemma tills jag blir helt frisk nu. Egentligen har ja inte så mycket att skriva om, jag har bara varit hemma och varit väldigt sugen på nudelsoppa (beroende av de) och tillslut så fick jag de idag, gissa om jag blev glad. Ajuste jag kan berätta något underbart som hänt den här veckan, Nathalie, Kim, Alex har köpt biljetterna till Chris Brown nu, asså jag har också en biljett men dom köpte biljetterna eftersom att jag är sjuk. Men jag trodde inte vi skulle få tag på några biljetter eftersom att det var slutsålt, men så fanns det en kille på blocket. se som hade några till salu och dom köpte vi och dom var äkta också, det finns ju en ganska stor risk att dom är fake när dom säljs från blocket. Men dessa var äkta. Så den 23 januari halv åtta är jag på Hovet med dessa söta tjejer;Nathalie Kim Anso Alex

Puss / sjuka Anso


Kommentarer
Postat av: cizs

fin blogg du har

shyddslösen

anvdn: ciizs lösen: hejhej

2009-01-11 @ 19:23:37
URL: http://ciizs.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack:)

Va e de?

2009-01-13 @ 23:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0