Snabbt morgon inlägg

Drömt sött?
ja kommer inte ens ihåg vad jag har drömt, men jag vet att jag hade svårt för att somna men det är ju inte så konstigt, jag kan aldrig sova dagen innan när ja ska göra något kul.  Men nu är det inte långt kvar tills CB konserten. Jag ska bara fixa mig sen gå i skolan och sen hem och fixa mig riktigt fint, ni får bild. Och sen åker vi med 6 tåget, gaaaah vad jag längtar, det känns så overkliget. Jag vill ju verkligen träffa Chris, det är nog min största dröm just nu och den lär väl vara ett tag framöver, men jag hoppas ju såklart att jag får det. Är det någon som ska träffa honom? skriiiv... Men nu måste jag gå upp och fixa mig eller jag ska bara sätta på mig kjukis och typ ett line och inge smink, hehe. Känns såonödigt att fixa sig till skolan och sen hem på en gång och duscha och fixa då igen. Nej nu får det vara bra, jag måste klä på mig nu, skriver efter skolan.

Love from Anso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0