sovdags

Nu har jag pluggat hyfsat bra, fast jag har typ inte lärt mig något=/ men jag har ju svårt, men skit samma.
Jag har laddat ner lite musik bla. Chris Brown, Ne-Yo och R.Kelly, riktigt bra låtar asså. Så nu kommer jag ha lite schysta låtar på mobilen. Älskade Chris Brown, faan va ja saknar honom. Förlåt jag känner verkligen hur jag tar upp honom i varenda inlägg nu men ingen förstår hur det känns nu, utan honomn, när allt är över. Att man måste vänta i ett år om inte mer=( Men förlåt, jag skriver bara om honom ibland då. Men nu ska jag fixa låtarna sen sova, hoppas jag sover ikväll, jag vill inte ligga uppe till halv 2 inatt med. Guud, jag bah satt och gjorde lite sköna moooves och nu helt plötsligt känner jag att jag ville göra en dans, ska prata med Kim i morgon, haha och fråga om hon vill göra en med mig, hehe. Sen lägger jag ut den om den blir bra=) Men dug va sjukt, jag känner värsta suget till att dansa, hehe.. men jag får väl dansa framför spegeln sen=P men nu måste jag fixa låtarna sen zzzZZZzzz.

Söta drömmar // Anso 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0