tråk

Shiit, jag kom på för en stund sen att min lärare sa att jag var tvungen att ta med mig läxor hem för att jag inte ska ha så dåliga betyg men jag tänkte att jag hade ganska fullt upp i helgen, men nu sitter jag framför datan och inget gör, jag kunde lika gärna ha pluggat och iallafall försökt få lite bättre betyg, eftersom att jag har en aning svårt i skolan beroende på dyslexi. Det är som det är. Ska snart hoppa in i duschen och sen sooova, vill sova tidigt ikväll men det bli aldrig så, antingen så är det något riktigt bra på tv man inte kan slita sig i från, eller sitter man framför datan eller så duschar jag väääldigt länge, hehe men det vanligaste är att jag inte brukar kunna sova när det är skola dagen efter, och det är skit jobbigt. Jag har typ sömnproblem I think...
Fan fan fan... Jag skulle lägga in några bilder på min CB, men som vanligt är det fel på min data så... Fan...
Det ända jag tänker på är Chris Brown, jag har en jätte ångest för att jag inte gjorde något när jag var på hans konsert, typ att jag INTE sprang fram till honom när vi stod på scen, eller att vi inte åkte och leta efter honom. Jag ska verkligen kämpa och göra allt för att få träffa min dröm CB. Det ända jag och Kim prata om igår var honom, och vi mådde verkligen super dåligt för att vi inte fick träffa honom=( Ingen förstår hur jag känner, jag är typ ledsen hela tiden, har inga andra tankar, bara om honom=( Det här är fan inge kul asså. Det känns som om mitt liv är över eller nått sånt. Men det ska väl antagligen vara så, det är ju inte världens lättaste att träffa en kändis bara så där. Men om jag fick chansen skulle jag göra vad som helst för att få träffa honom. verkligen vad som helst. Jag funderar på att dom pengarna jag kommer ha samlat in om ett år, ungefär vid nyår, dra till USA och leta efter CHRIS BROWN, jag skulle lätt kunna göra det.  Allt för den jag älskar mest<3<3 Aja nu får jag väl sluta kvällsdrömma annars lär jag väl börja gråta igen. Om det är någon som känner igen sig på det här kan kommentera, så kan vi prata om honom tillsammans, hehe. Bara en sak till. När konserten var slut köpte jag två plancher och ett halsband med en bild på Chris och så står det Chris Brown på som jag har på mig hela tiden, det är mitt lycko halsband förevigt. Jag har förrsten en bild på det längre ner men man ser inte så bra. Eftersom att jag nu inte kunde lägga in lite söta bilder på älsklingen får jag testa senare eller någon annan dag. Fast i morgon åker jag till mamma och vi har ingen data där, så jag lär väl inte skriva så mycket, om jag inte tvingar mamma ta med sig datan varje dag, hehe. Men det är ju inte så troligt. Skriver när jag ska gå och lägga mig .

Puss från en sorgsen Anso=( <3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

WAAAANNNAAAAABEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-16 @ 17:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0