trött, sliten o ffr sjuk.

hejs!
Dom senaste två dagarna har jag varit hemma hos Kim och hjälpt henne med flytten. Men idag så målade vi hennes rum med två choklad bruna väggar och tre choklad milkshake färgade väggar, det blev verkligen jätte fint.
Fast det var riktigt jobbigt, vi började vid 10 tiden i morse och var klara ca halv 6 (inte kul)...
OBS; gammal bild på Kim o Anso
Men nu är jag hemma hos pappa, kände att jag inte orkade sova borta ikväll så jag gick hem till lilla pappsen=)
Nu vill jag bara sova så det blir en ny rolig dag för jag känner att jag verkligen vill shoppa eller äta ute med en kompis, men ingen kan fast jag kanske ska dra på bio med natta,bobby o hennes mamma=)
Jag tänkte, eftersom att jag inte har berättat om min underbara roliga nyårsafton så gör jag det på ett nytt inlägg=)


XoXo ,  målarmajja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0