-

Hej gullungar. Tyvärr så har jag inga nya bilder nu, men det kommer komma en massa bilder näst nästa vecka, efter Rättvik. Om 4 dagar åker jag in och shoppar järnet och om 5 dagar drar jag och Kim, inklusive min familj till Rättvik. Vi kommer ha det så sjukt kul, bara det är fint väder.
Jag har inte skrivit på några dagar nu, men jag åkte till pappa i Torsdags och var där till Fredag. På Fredag kvällen så drog jag hem till Melon som fyllde 16 år. Vi åt middag och drack lite vin, sedan drog vi hem till Pierre som bor bredvid. Jag och Kim drog hem vid 1. Och på Lördagen drog jag hem till pappa igen och igår var jag i Tungelsta.
har inte så mycket mer att skriva faktiskt, så ni får ha det så bra.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0