Blir det av?

God morgon på er.
Har sovit hos pappa i natt för att vi skulle åka till Norrtälje idag, en bilträff. Men som ni ser så är klockan 12 och vi skulle åka runt 8-9 i morse. Pappa vaknade 11 och nu ska han laga bilen. Fan, jag skulle ha åkt med mamma ist. Kan nästan sätta allt på att vi inte åker. Ibland hatar jag pappor. Men om vi åker kommer jag inte skriva på hela dagen, och kanske inte på hela helgen för jag har ingen dator hos mamma, än. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jo vänta, När jag kommer hem från Norrtälje så ska jag träffa Nick och sen ikväll kanske jag ska vara med Charlie.
Men hörni, kommentera gärna bilderna.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0