Fredag!

Gud så skönt med Fredag, nu får jag äntligen ta det lugnt från jobbet. Fast så lugnt kommer det inte vara ikväll för Jasmine och Kim ska sova hos mig. Det ska bli roligt. Har inte varit med Jasmine på år och dar känns det som. Vad ska vi göra ikväll? Det är en bra fråga, antingen typ dra någonstans eller vara hemma här. Fast ute liksom. Som tur så har det ju blivit fint väder. Först så oskade det och verkligen öste ner regn, nu är det halv blå himmel och sol. Säger bara; Sverige... Kolla in mina bilder på www.Facebook.com , Ann-Sofie Andersson.. Kolla även in på http://www.youtube.com/watch?v=ashp4oZQuy4 och när du tittat på den så kolla på Väskan del 2. ett måste säger jag bara... Allt utspelar sig i Tungelsta. Jag har lagt in lite filmer så sök på typ Ansofie och Kim och sen typ Tunelsta skola, skolan... Puss


Kommentarer
Postat av: Melon

yeyyy ni måste bara se den filmen // Melon <3<3<3



Anso i lööve u ;)

2009-07-03 @ 15:08:13
Postat av: Ann-sofie

Love u to hun<3<3<3

2009-07-03 @ 15:37:21
URL: http://ansfii.blogg.se/
Postat av: Jasmine

roligt var det iaf anso :) älskar dig !

2009-07-05 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0