God morgon

Sovit gott?!
Det har jag gjort fast nu sitter jag på jobbet.. Måste jobba varje dag nu till den 24:e, Skit drygt asså. Sen åker jag ilf till Rättvik och det ska bli så kul, längtar ihjäl mig..  Vi är där en vecka och sen funderar jag på att jobba i en vecka till för att tjäna ihop lite mer pengar och sen KANSKE jag ska följa med Kim och hennes mamma, Marika till Grekland, fast det är verkligen inte säkert. Men jag hoppas det blir så, för det skulle vara jätte kul och mysigt.. Då blir vi borta en vecka I think. I Lördags åkte Johana till Öland och stannar där i tre veckor. det är första gången på 3 år jag inte åker dit och hon berättar allt dom gör så jag blir typ ledsen eftersom att jag saknar stället. Och självklart, så skickade Johana och Joackim en video på dom vid Kalmarsund, världens finaste stenstrand vid havet och solnedgången på kvällen. Jag lägger ut den om jag tar hem datorn. Men ilf, när jag fick den blev jag riktigt ledsen och sur och irreterad. Ledsen för att jag inte är där, sur på dom, irreterad på att jag inte ska dit. Men men, nu är det som det är, jag kommer ändå ha det bra utan dom, hehe. 
I helgen, på lördag tror jag, ska jag till Norrtälje på bilträff. Självklart med pappa och kanske någon mer, får se. Och på fredag har jag ingenaning om vad jag ska göra, någon som vill hitta på något? hehe... Nej, nu sk jag dricka upp mitt kaffe och sedan jobba I think.

Love u guys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0