Rättvik

God morgon på er. Nu har jag kommit till jobbet och ätit frukost, så nu ska jag jobba. Men jag försöker skriva lite under dagen.
Ni kanske tycker det börjar bli tjatigt men jag kan inte sluta tänka på det så jag skriver det ändå, Snart är det Rättviks veckan, JAAAAAAA.. Jag blir så jävla glad när jag tänker på det. Men jag hoppas fan det är fint väder den veckan annars blir jag riktigt lack. Men helt seriöst, vad ät det för (sommar) väder? Detta är inte sommar, på sommaren går man med korsta shorts och ett linne, nu måste man ha på sig Jeans, strumpor, tjocktröja. Gaaah... Aja, nog med klagomål nu, vi får hoppas på det bästa.

Loveya
Classic Car Week, v31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0