Rubrik?!

God morgon på er. Jag har precis sorterat klart alla fakturer. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men antingen på lunch-rasten eller efter jobbet ska jag åka till Polisen och erkänna att det var jag som slog ner flickan på Södermalm... Stackars flicka... Nej, skoja med er. Jag ska till Polisen och fixa legitimation, länktaaaar. Och efter jobbet ska jag typ till Tungelsta och träffa Rasmus Bremis..
Jag vet att jag inte bloggar varje dag men jag skriver när jag orkar och när jag kan.. Tycker ni det är bra så eller vill ni att jag skriver mer?! Säg bara till så ska jag försöka ändra på det. När jag har jobbat klart och fått mina pengar så ska jag köpa en bärbar dator så då kommer jag bogga mycket mer för nu har jag bara datorn på jobbet i Bromma och sen kommer jag ha min egna med mig.
Ajuste, nu är det inte långt kvar till Rättviks veckan, ooh gud vad jag längtar. Det är så underbart roligt där. I år blir det den nionde gången vi har vart där under CCW, Classic Car Week. Men nu ska jag och mamma åka till Posten och sen Polisen I Hope. Skriver sen, Love u

Kommentarer
Postat av: Anonym

när är ccw?

2009-07-02 @ 14:53:35
Postat av: Ann-sofie

Vecka 31, i slutat av Juli...

2009-07-03 @ 12:36:38
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0