Mycke bilder?

God morgon gott folk.
Wuhuuu, Fredag. Ikväll kommer jag nog åka till pappa för jag ska till Norrtälje i morgon på bilträff. Fast om det är sånt här väder kommer jag stanna hemma och göra något kul ist. Här kommer det några bilder lånade från sommaren 2007 på Öland. Bilder lånade utav http://Duggin.blogg.se .









PS: Saknar dig gumman, saknar Öland också väldigt mycket. Älskar dig.

Mina kusiner, Patric och Alexander...




Jag sitter på jobbet nu, men vi slutar tidigare idag kanske vid 11. Rätt så skönt faktiskt. Nu har det blivit mycket bilder men det blir så när jag lägger in mycket bilder. Ska jag minska med bilder eller är det bra så. Själv så tycker jag om att kolla på bilder men jag är ju inte ni.. Säg vad ni tycker och tänker.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket bilder gillar vi ! :D

2009-07-19 @ 17:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0