Förklarar;

HELG FÖRKORTNING!

Hjärnsläpp? Har ingenaning om vad jag gjorde i Fredags. Aja, berättar om min lördag  ist. Jag var hemma och jag o mamma åt  god mat sedan åkte jag till Tungelsta och träffa alla. Jag Max och Jacop skulle  sedan ta 10 bussen hem till  mig och dricka te och snacka men när vi klev av bussen så drog vi hem till Max ist. Där satt vi och prata tills nadja, Jocke, Robbin och Matte kom förbi en stund. Då körde Robbin lite korttrick och jag blev helt paff tills jag kom på hur han gjorde. Jacop masera mig typ 1 timme och Jocke tvingade Robbin att bli maserad, hehe skit kul han låg där och skrek. När dom drog vid 12 eller 1 (tror jag) så kom Nick och Joel men dom drog också för att vi typ skulle sova men vem vill sova när man kan äta socker, JACOP? Haha, Jacop var trött så han åt en halv kopp rent socker plus lite andra saker efter som Max mixade ihop. Luktade gott, nej verkligen inte. Det luktade skit äckligt. vi satt där länge och prata och skratta, vi hade skit kul. Men vid 3 så drog jag mig hemåt och sov. Söndagen så åkte jag och mamma till Rosenhill och fikade, satt där i några timmar. Efter det drog vi till Bauhaus för att hitta ett utebord men det slutade med ett bord och fyra stolar. Det blev riktigt fint på altan nu. Vi kom hem och bygde ihop allt och sen fixade vi en riktigt god middag och åt ute. Klockan halv 11 så tog jag moppen till Tungelsta för att träffa Micke. Var där i ca 1 timme sen åkte jag hem. Och nu sitter jag på jobbet. Vi började senare idag, men på vägen till jobbet stanna vi först på Nynäsvägen och prata med pojkarna som jobbar där och sen åkte vi till Kista mässan och prata med pojkarna där. Sedan åkte vi till jobbet i Bromma. Men nu ska vi snart röra oss hem. Eller påvägen så ska vi till Polisen och hämta mitt legg och sen  sola, sen hem. Ikväll blir det nog en Tungelsta kväll. I helgen så kanske jag åker till pappa. Vi har ju hittat 4 kattunger och pappa har gett bort två av dom och vi ska behålla två, men vi har inte fångat den andra än. Asså Missan, vildkatten har fött 4 kattunger ute och nu måste vi få tag på både henne och dom. Jag har döpt ena katten till Tiger, min sötnos. Får bilden på honom sen. Fast jag är osäker på om det är en hane eller hona. Men nu ska vi kila. 

Love ya 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste lära dig att inte skriva så långa texter det blir långtråkigt då! och fler bilder. annars är det bra

2009-07-14 @ 10:10:04
Postat av: Ansofie

Tack tack

2009-07-14 @ 20:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0