Planerar

Sorry, jag skrev inte innan jag drog igår, men vi kom härifrån runt 8, och sen åkte vi till vasko (Pizzeria) och åt sen drog jag upp till Melon och Björne. Idag tog jag och mamma sov morgon till halv 9, och det var skönt. Och nu sitter vi på jobbet igen.. Men hörni, den 25:e åker vi ju till Rättvik och den 24:e ska jag åka och shoppa ihop litte nya saker innan vi drar. Det här är vad jag behöver.

- Bikini
- Skor
- Kjolar
- Linnen
- Kavaj
- Shorts
- Klänningar
- Underkläder
- Koftor


Vet ni någon affär som har snygga kläder/skor så säg till, skulle vara super gulligt.
Nu ska jag kolla runt lite på internet och sen jobba annars tjänar jag ju inget, hehe..

Massor av Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0