Nykvarn

Har varit hos pappa sen i fredags. Kom hem igår kväll ungefär.
Kim följde med på fredagen och Björne kom på lördagen. För det mestadels har vi spelat biljard. Vi har inte gjort så mycket, bara typ tagit det lugnt och svullat chips. Det tråkiga var vädret som var, men nu är det fint igen. Hoppas det bara håller i sig nu, för jag måste få färg och jag har ännu inte tagit första doppet än, gaah. Idag jobbar jag, och efter jobbet ska jag åka och fika med min syster på Rosenhill och efter det ska jag typ till Tungelsta, träffa min pojkvän som jag inte har träffat sen i Torsdags.
Just nu håller jag på att skriva på en uppsats, Handla hållbart som jag ska skicka till min lärare senast klockan 12 idag. Jag ska skriva om ett föremål, hitta på egna frågor och sedan leta efter svar och sen ska jag skriva en kort sammanfattning. Skit jobbigt men jag är ganska tvingad till att göra det här.
På fredag är det Midsommarafton och jag ska vara med Johana och hennes släkt ute hos morfar (Johanas morfar). Det ska bli jätte trevligt och jag känner ju hela hennes släkt så det är lugnt. Vi kommer ta moppen ut dit så vi kan dra när vi vill sen på kvällen. Och på lördag ska jag vara med Niklas. Det är nog det enda planerat i veckan, kan inte planera så mycket för jag vet inte vilka dagar jag ska jobba i veckan. Men nu måste jag fortsätta på uppsatsen.


Big hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0