Sommarlov?? vart är solen??


Älskar den bilden på mig och Johana (bästavän). Den är skit snygg =S

SOMMARLOV!
hmm, och det innebär? Det är dåligt väder och då suger allt. Man har inge sommarlov utan värme och sol. Jag sitter på mammas kontor, ska jobba med henne hela sommarlovet fast inte varje dag utan några dagar i veckan. Jag kommer få 67.50 kr i timmen och det är bra. Det jag ska göra på mammas jobb är pappersarbete och typ städa lite.
Ajuste, Torsdag idag, NRJ IN THE PARK är ju ikväll på Grönan. Jag funderar på att gå men då måste jag få med mig mina kompisar. Vi kanske ses där.
I morgon åker jag till pappa, sover där till Söndag. Kim och Jasmine ska med, det ska bli riktigt mysigt. Dom har ju inte varit där än, så jag hoppas dom kommer trivas. Men nu skajag jobba. Lägger in bilder från balen, skolavslutningen och diverse saker.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0