Skulle in igår men datorn lagga

vem ringde dig senast?: Min bror
vem kysste dej senast?: Niklas
vem kramde dej senast?: Persson
vad har du för bh på dig just nu?: En svart med glitter
vad har du för trosor på dej just nu?: vita string
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?: Yes;) Skönt att prata och vara med dig igen<3<3 Av Pazze som jag har bråkat med ett tag
vad brukar folk få för intryck av dig : Rolig och snäll hoppas jag
har du någon gång klätt dig horigt?: I don't think so
har folk kallat dig slampa?: ja...

har du kallat någon för slampa?: Säkert
har du slagit någon riktig hårt?: Ja
använder du parfym?: Ja, oftast
vilka slags killar faller du för ?: Snälla, söta och omtänksamma
en hemlighet om dig :
kommer alltid vara en hemlighet
vill du ut och festa nu? : Inte nu, men i  kväll
vad är klockan? : 06:32
Vilken färg har din mobil?: Silver
vad ska du göra nu?: Jobba och plugga
har du svårt att släppa andra tätt in på livet? : det bror på hur dom är som person
känner du att du orkar en fråga till?: Absolut
vad tänker du när du vaknar? : Olika för varje gång jag vaknar
kan du gå utan smink? Ja men gud ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0