Vad händer dagen innan midsommar? och på midsommar?

God morgon gott folk.
Fyfan vad härligt, slutar 11 idag. Mamma gjorde ingen frukost hemma idag, vi åt på frukost vagnen, gott som fean. Köpte två stora baguetter och en stor kaffe. Ajuste, Kim sov hos mig för igår var hon ute med oss och vi skulle dra till Grindsjön. Vi var där typ 10 minuter sen drog vi vidare till Donken i Handen. Jag, Kim, Johana och Mikis åkte med Persson och Matte, Jocke, Emilie och Skog åkte med lilla Pazze. Vi hade faktiskt ganska kul, eller trevligt kanske låter bättre.

Svar på rubriken!
Ikväll lär vi vara ute, tror ja skulle göra något med Pazze och Persson, men ja vet inte än. Men iallafall så ska jag sova hos Johana ikväll för i morgon ska vi åka tidigt ut till hennes morfar med hennes släkt. Senare i morgon kväll så ska vi dra hem till min kusin Patric, han fyller år och ska ha fest. Det ska bli riktigt kul faktiskt.

Men jag uppdaterar senare. Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0