220309

Hej bloggen. Jag har pluggat lite, kollat hur jag ska åka till gymnasiet när vi flyttat och lite sånt. Igår skulle jag ju träffa Charlie, men så blev det inte för han är sjuk och fick inte gå ut. Så jag drog till Tungelsta och spendera min kväll tillsammans med Björne, Jocop, Robbin och Max hemma hos Jacops Farmor, Gudrun. Vi var där och kollade på tv sedan gick vi till Bobby och hälsa på Natta och lite annat folk. Mer var det inte den kvällen. Men idag så kanske jag åker och träffar Charlie en stund, får se om jag orkar jag är skit trött. Det blir nog min söndag, ganska tråkig men den funkar. 










Charlie, Niklas och Oskar




Jag har så mycke mer att bjuda på men jag vet inte om ni vill. 
Så här är lite bilder.

Pussar
 

Kommentarer
Postat av: Charlie

FUCK YOU !!! bilden på mig är äcklig !!!! CP !!! inte snällt gjort!!

2009-03-24 @ 22:03:25
Postat av: Anso

men palla charlie.....

2009-03-25 @ 15:38:07
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0