230409

Hej hej. Jag åkte till skolan men åkte hem med 12 tåget för att jag hade värsta huvudvärken. Jag har sovit, tagit huvudvärkstabletterm druckit te och druckit vatten men inget har hjälpt så nu går jag fortfarande runt med huvudvärk. Jag har pluggat inför omprovet i morgon, jag pluggade faktiskt igår och svarade på alla frågor så nu behöver jag bara läsa allt om och om igen för att lära mig. Det lär ta sin tid eftersom att jaghar svårt för att ta in saker i min osmarta hjärna. Gud vad jag hoppas att jag inte kommer ha någon huvudvärk i morgon för då kommer jag inte gå till skolan, känns lite onödigt när jag varken kan koncentrera mig och lyssna. Vill bara sova och göra så den går över. Jaja, nu måste jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0