En ny Ansofie från och med i morgon!

10 saker på hur jag ska ändra mig:

1. Jag ska lägga mig tidigt och läsa en bok på vardagarna.
2. Jag ska äta nyttigt till frukost och middag.
3. Jag ska alltid fixa mig lite på mornarna.
4. Jag ska lyssna och sköta mig i skolan.
5. Jag ska göra läxor och träna inför förhör/prov.
6. Jag ska skriva i bloggen minst 3 gånger om dagen.
7. Jag ska börja träna och sola 2-3 gånger i veckan.
8. Jag ska lägga undan mobilen 2 timmar innan jag ska sova.
9. Jag ska äta mer sallad och frukt.
10. Jag ska bara äta godis på helgerna.

Jag ska testa till veckans slut sen får vi se om jag kommer att lyckas.
Kom på andra saker jag kan sätta in i listan som gör mig till en bättre och nyttigare person.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter ju skit bra, men du glömde en greej! :D



* Träffa Malin mera! :D

2009-03-12 @ 17:10:33
URL: http://yaamieb.blogg.se/
Postat av: Anso

oj vänta då

2009-03-12 @ 21:38:15
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0