Gamla minnen

Jag har inte skrivit på hela dagen men jag har varit hos Jasmine och när jag kom hem så har jag inte haft tid eftersom att släkten och några vänner har kommit för att fira mig. Jag fick typ 1300 kronor så i morgon ska jag åka och shoppa, fan vad jag längtar. Men igår var jag med Jasmine och Kim och som vanligt drog vi på fest. vi var överallt igår, Stureplan, Södermalm och fan kommer inte ihåg men överallt var vi. Men vi kom hem vid 3 tror jag sen gick vi och lade oss. Som vanligt var jag tvungen att åka hem tidigt så jag satt klockan 09:30 fast jagoch Kim gick upp 10:30. Sen åkte vi hem. Nu ikväll hemma hos pappa så kom Malin en kompis och hennes familj, har inte träffat henne på säkert ett halv år så vi pratade väldigt mycket speciellt om Rättvik, haha. Men när dom åkte hem så åkte jag med dom för jag kände för att sova hos mamma ikväll, kanske gör det i morgon med. Men nu är jag ilf här och som tur var hade mamma datorn hemmma, yeah. Dom kollar på tv men jag ska gå och vara social nu, vi hörs senare eller i morgon. Puss

Förlåt för en dålig uppdatering.
 
   
Dessa gamla bilder bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Finfina bilder ;)

2009-03-09 @ 14:43:53
Postat av: Anso

haha nej:P

2009-03-11 @ 16:37:26
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0