Gården

Hej hej. Jag kommer att ta halv 7 tåget till Tungelsta. Björne möter mig sen går vi upp till gården, en fritidsgård. Det är tråkigt där men jag känner för att inte vara hemma ikväll. Vi har inga prov eller läxor så det är skönt. Men guud vad jag längtar till i morgon, när vi ska ut och äta på Jimmy steakhouse på söder. För dom som inte har ätit där, GÖR DET underbar mat. 
Jag har faktiskt pluggat lite till epa-kortet, vi flyttar ju snart då måste jag kunna ta mig någon vart. Ajuste jag hade på mig mina nya midje shorts idag. Jag fick många komplimanger faktiskt. En sak till, jag fick en present av Charlie idag, ett par skiiiiit fina örhängen. Han är så söt. Skriver när jag kommer hem, alltså klockan 21:00.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vad gullig han e! :D

2009-03-05 @ 21:24:55
Postat av: Anso

visst e han:)

2009-03-05 @ 21:33:43
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0