Glömde

Oj då, jag har glömt att berätta om går dagen. Jag och Kim åkte ju på bio och såg Benjamin Buttons otroliga liv och den var bra men väldigt seg ett bra tag. I slutet av filmen satt både jag och Kim tårögda, hehe. Men jag tycker att filmen är så otroligt bra gjord. 

Födelsedag! 
Måste säga att det här är nog den sämsta födelsedagen ever. Jag är så besviken på pappa. Det ända jag får av honom är 500 kronor. Det är förfan min månadspeng, äckel. Det är det ända jag fått idag eller nej, ett par stövletter av min faster Lillan också, riktigt fina. Pengarna jag fick idag är slut, köpte ett par midje shorts, liten axelväska och ett jättefint armband.
      
Av mamma så har jag inte fått något ännu, men vi ska åka och shoppa snart, lääängtar.
Ska snart se på tv så ha en bra kväll. Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0