Kryssning(ar)

Jag har varit och fikat med min mamma och sen åkte vi till Patrik, en kompis. Vi gick en promenad en stund sen åkte jag och mamma till henne för att jag skulle hämta lite saker. Efter det så skjutsade hon mig till gården. Fyfan vad jag hatar den gården asså. Ingen människa är fan normal där asså, usch. Men som tur var var Nathalie där. Jag var där ett tag, kollade på tv " den rätta för Rosing"  och var med lite folk. Jag tog nio tåget hem och satte mig framför tv:n och kollade på Andra avenyn. Det gick en film på 6:an med Uscher, den var riktigt bra. Tror den hette "In the mix", kolla på den sjukt bra.
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, fast jag vill ta fram kläder till i morgon men vet inte vad. Jag får hitta något men nu ska jag lägga mig. Nattnatt

Ajuste, mamma berätta att hon hade fått något erbjudande från Viking Line så jag, mina två syskon och mamma ska åka på kryssning med Cinderella någon helg, det ska bli skit kul och framför allt mysigt att åka med familjen only. Och så berätta hon att vi ska åka Silja Line Galaxy någon helg, det ska bli riktigt kul och då ska jag ta med mig Kim om jag får. 

                                       

Kommentarer
Postat av: erika

fin blogg du har <3

2009-03-18 @ 11:52:24
URL: http://eriiikaw.blogg.se/
Postat av: Anso

tack så mycket erika:)

2009-03-19 @ 15:34:20
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0