Kryssningen

Jag var super super trött i går. Anledningen till varför jag inte skrev något.  Men nu om kryssningen...

Vi åkte tåg in till båten och den avgick klockan 6. När vi väl hade kommit ombord gick vi till hytten och tog foton, dansa, fixade oss och skrattade. Vi hade en deel (stavning) att vi skulle byta om minst tre gånger denna kväll eftersom att vi hade med oss en del kläder och det klarade vi väldigt enkelt. Men är vi var klara vid 8 tiden checka vi runt lite i båten och efter ett tag började vi prata med ett par killar som vi spendera kvällen med. Det blev väldigt mycket dans och jag drogade typ alkoholfria drinkar men dom är ju så förbaskat goda, lite söta me vem fasen bryr sig? haha. Vid 3 tiden drog dessa killlar och vi umgicks med några andra, Rasmus och Blomman som vi spendera natten med. haha ta det inte fel, vi var vakna hela natten på båten och gick runt, träffa på folk och prata. Men jag kan lova att vi var trötta och hungriga. Som tur var gick klockan fort så vi väntade inte så länge tills dom öppna frukost buffén. Vid 4 tiden skulle vi vara inne i Slussen igen så vi tog det lugnt och gick runt lite, umgicks med kryssnings killarna ett tag, haha sedan var vi framme och då blev det lite bråk med Kim och hennes mamma så jag o Kim tog tåget hem. Under resan somnade vi flera gånger men sen kom vi hem. Så här såg min kväll ut då.

-Somna framför tv
-Åt middag
-Badade
-Gick och la mig

Somnade typ vid kvart i 8, hehe. Tyvär inga bilder just nu.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0