Middag - Melodifestivalen

Gårdagen: var jag med Björne, Nathalie, Kim och  Alexandra hemma hos min mamma. Vi åt jättegod middag och sen sjöng vi singstar och dansade. Vi hade jätte jättekul verkligen.  Vid 11 åkte Kim och Alexandra hem fast kvällen fortsatte. lite senare kom Jacop och Max förbi en stund men vid 1 tiden drog dom, även Nathalie. Bobby, Kina och Amanda kom och hämta henne. När alla hade åkt så gick jag och Björne och lade oss, vi var så trötta. Idag vaknade vi halv 11, vi åt frukost sen drog Björne hem och jag satte igång att städa lite faktiskt. När jag var klar med allting så åkte jag hem till pappa. Jag asså JAG har varit hemma hela kvällen på en lördag, hallå det är något fel på mig? Jag har inte varit hemma på en lördag sen jag typ var sjuk och det var i decembar, shiit. Fast jag ångrar det inte för det var riktigt skönt att vara hemma och bara ta det lungt framför tv:n med chips och sakt och kolla på Melodifestivalen. Men nu vet jag inte riktigt var jag ska göra. Ska kanske se på film med familjen, fast jag känner för att sitta vid datorn.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0