Mysig söndag

Jag var och fikade i Haninge Centrum med Björne, Kim, Robbin, Nathalie och deras mamma. Det var riktigt mysig och gott. Jag tog en hallonpaj och en latte. Vi kollade runt lite efter och jag och Kim blev förälskade i ett par höga skor som jag verkligen ska köpa när jag åker och shoppar med mamma. När jag kom hem så har jag testat lite kläder på olika coola sätt, så i morgon ska jag ha mina nya stövletter, Jeans, T-shirt instoppade och en tuff jacka. Kanske eller så blir det blå stor t-shirt och ett nitskärp med stövletter och skinjacka. Jag har faktiskt varit duktig idag också, har städat, vikt in kläder och tagit bort en gungstol i mitt rum. Vet ni en sak till jag har gjort: Jag har klippt mig kortare, typ en decimeter. Blev bra men jag ska klippa mig ännu kortare sen ska jag låta det växa så det blir perfekt. Gud vad jag har gjort mycket idag, en söndag brukar jag typ sitta hemma och tråka. Men nu ska jag kolla på tv sen lägga mig och läsa en bok sedan sova. Ha det bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0