No Time

Jag har inte skrivit så mycket dom senaste dagarna och det kommer nog bli så veckan ut men jag ska ändra på det. Men igår var jag i skolan sen hemma och pluggade sen åkte jag till tungelsta för att vara med Jalmar sen åkte jag bil med min kusin och bror. Och idag har varit världens såmsta dag. Jag bråkar med en så jag har gråtit och mått rent ut sakt skit. Men jag tänker så här, han ska inte få mig att må dilgt så efter skolan har jag varit glad och haft skit  kul med Niklas, Nick och Axel. Nu är jag hemma och ska snart åka och fika på Rosenhill med familjen för det är så underbart väder, verkligen vår nu. Sen ilf så ska jag plugga ett tag och sen kanske jag åker till Gården en stund. Men ha det så bra.

OCH Jag kommer inte skriva så mycket men lämna inte min blogg, puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

såklart att man inte lämnar bloggen den är du super fiin! ;)

2009-03-19 @ 15:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0