Sjuk

Konstiga jag har tröttnat på att skriva, men det kommer väl andra på sig som allt annat. Jag vet vilket misstag jag gör nu, jag tappar mina besökare inte för att det var värsta summan men det var några styckna. Men nu får det bli som det blir, det kommer andå inte vara i all evighet liksom. Men nu kan jag ändå skriva lite. Idag har jag inte gjort så mycket, varit hemma, åkt och handlat och lite sånt. Men i morgon kanske jag åker till skolan får se hur jag mår. Ajuste, jag måste bara berätta om vad jag ska göra i helgen.

Fredag: Ska vara med Helena, vi ska in till stan kanske och fika och ha det mysigt. På kvällen ska jag kanske vara hundvakt åt lilla Loke.
Lördag: Upp tidigt för att åka till Nacka Forum och shoppa med mamma, det jag vet nu jag vill ha är ett par höga stövletter eller några snygga pumps, en stor handväska och ett par Jeans. På kvällen ska jag kanske äta middag med mamma och hennes kompis Sandra och hennes dotter Nicole, 94:a. Det ska bli trevligt.
Söndag: Fotas, Jippie. Äntligen, har väntat länge men nu har det kommit. På söndag ska jag, mamma och Helena sminkas och fotas. Bara så alla vet så är det inte Modellhouse, jag kommer inte ihåg vad stället heter mendet är mycket bättre.

En sak till, Mamma prata med mig igår om att jag, mamma och mina syskon och Sandra och hennes dotter ska åka kryssning, tyvär Cinderella men det funkar. Det ska faktiskt bli kul men jag vet inte när det sker men snart ilf.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0