Skaffa dig en som alltid finns hos dig...

Det finns en person som alltid ställer upp för mig. Hon finns där när jag behöver henne som mest och det kommer hon alltid att göra. Hon är helt underbar och jag älskar henne verkligen. Förut så var vi som bästa vänner men vi har gått ifrån varandra lite och det är skit jobbigt. Jag vill ha det som förut. Vi var med varandra hela tiden, varje dag. Vi åkte och fikade, träffa folk och lite annat. Vi hade så kul, inget bråk bara skratt och vi pratade om allt (nu börja jag gråta också) , nu är det inte så, vi umgås ingenting och vi pratar knappt känns det som. Vill att det ska vara som förut, kan ni ge mig lite tips om hur jag ska kunna ändra på allt? Jag vill inte ha det såhär.

Min Syster är min skatt, mitt hjärta och liv.
Jag älskar dig Helena Linnea Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0